torsdag 16. november 2017

GAAA lapp nummer 3

Sakte men sikkert går det fremover med
The great American Aran Afghan.

Jeg har flere andre ting på gang, så dette teppet har ikke første prioritet akkurat.

Her er det veldig mye fletting, midtmønsteret over og under annenhver gang,
og sidemønsteret over og under to "fletter" om gangen.


Som du ser så har jeg besøk av rådyr på terrassen min.
Bildet er tatt bare to meter fra husveggen. De er der rett som det er, 
og nå som det har kommet litt snø så synes det jo godt.

2 kommentarer:

  1. Herlig - jeg liker ARAN mønster. Det ser så veldig fint ut.
    Ha en god kveld. Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. Wow, for et praktstykke du er i gang med. Skjønner godt at du tar dette litt innimellom noe annet.
    Gleder meg til å se ferdig resultat:-)

    SvarSlett