onsdag 8. februar 2012

Snart karnevalstid

Det minste barnebarnet er helt oppslukt av Torbjørn Egners fortellinger.
Favoritten for tiden er Kardemommeby. Ett dynetrekk har jeg sydd
om til gardiner, og ett dynetrekk tjener sin opprinnelige funksjon.

Nå er det en av figurene i fortellingen som er favoritten, hun vil så
gjerne være henne til karnevalet i barnehagen. Så da må nok farmor
til pers! Jeg sier ikke hvem hun skal være, det får du se etter hvert.


men her er stoffene klippet, nå det er "bare" å sette seg til symaskinen!

3 kommentarer:

  1. så morsomt da. Og så kjekt å kunne hjelpe til med slikt. Skal spent følge med på kva det vert. :D

    SvarSlett
  2. Tenk så heldig å få et skikkelig ordentlig sydd karnevalsantrekk! Så bra at det er noen som ønsker å være noe annet enn prinsesser.
    Gleder meg til se hva det blir.

    SvarSlett
  3. Siden jeg bare kan huske tante Sofie og lille Kamomilla, tipper jeg på den siste :)

    Lua i siste innlegget ditt så veldig god ut, synd du glemte å fotografere skjerfet. Ønsker ellers god helg til deg og dine!

    SvarSlett