torsdag 26. desember 2013

Julegaver 2013

Det ble noen få hjemmelagede julegaver i år. De fleste har jeg blogget om tidligere.
Men denne puta har jeg ikke blogget om.


Noen drar kanskje kjensel på dette stoffet. For når jeg vevet DETTE VEGGTEPPET,
vevet jeg en egen liten bit ekstra, og hadde planer om at det skulle bli en pute.


…og siden det er litt in med skinn, så er det tre små lammeskinn på baksiden


Hvitt i midten, og forskjellige brun/beige på hver sin side.


Det hvite er bløtest, og jeg ble sittende og klappe på det mens jeg sydde skinnene sammen.
Bare håndsøm, det håndvevede stoffet i Telemarksbragd er også sydd på for hånd.


Det ble noen små rester, og jeg har faktisk noen planer for dem også.

Dette er også julegaver som jeg har blogget om tidligere :o)

Selvstripende sokker,

Ensfargede sokker

Bærumsvotter


og denne luen som jeg også strikket en stripete løshals til.
Men jomen glemte jeg å ta bilde av den ;o)
Det kan jeg kanskje gjøre noe med...

4 kommentarer:

  1. Very interesting idea)
    Merry Christmas!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg er innom som aller snarest for å fortelle deg at det ligger en aldri så liten overraskelse til deg på bloggen min!

    En fortsatt god jul!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  3. For ei flott pute. Veldig original og skjønn. du er flink til så mye du. der er lua ja. det er veldig god passform på desse.
    Her er det snart sengetid. Må bare lese noen blogger først. Håper du koser deg i romjulen. klem

    SvarSlett
  4. Kjempefin pute - og mange andre nydelige strikkesarbeider, som vanlig :-) Fortsatt god jul. Gleder meg til å følge bloggen din i 2014 også

    SvarSlett