søndag 1. januar 2017

Lue med pelsdusk

...sto høyt på minstebarnebarnets ønskeliste!


For et par år siden strikket jeg en til storesøster, og det er rart med det,
man vil gjerne ha det samme som storesøster ;)


For henne er lilla favorittfargen, så da måtte det bli det.
Den røde duken med broderiet har jeg brodert for veldig lenge siden,
da var jeg bare 16 år - det er en evighet siden...


Dusken er en rest med blårev fra den gang jeg gikk på skinnsømkurs.
 Jeg har sydd bånd i den og knyttet den fast inni luen,
så er det mulig å ta den av når luen trenger en vask.
Det var den siste gaven som ble pakket inn og lagt under treet i år.

3 kommentarer:

  1. Veldig fin lue med flott dusk!

    SvarSlett
  2. Herlig lue har du strikkt, veldig vakker dusk.
    Godt nyttår jeg ønsker deg og dine.
    Nyttårsklem Viola

    SvarSlett
  3. Du verden, flotte luer og den fine dusken.

    SvarSlett