onsdag 15. mars 2017

Flere ting på gang


Det er ikke lett å se hva dette skal bli :o) men en ting er sikkert, det kommer til å ta tid.


Foreløpig er det restegarn i Lerke som er brukt her.
Det ser ut som jeg må ta en trådfestepause!

Jeg liker å ha flere strikketøy på gang, noe for enhver anledning,
så det kan hende jeg begynner på et til...

Det neste er mye enklere, minimalt med trådfesting :o)
og det kan strikkes på nesten i blinde, foreløpig...


Ermene er ferdige, så det nærmer seg sammensetting.
Strikker etter mål fra en kofte. Jeg hadde laget meg en målsatt skisse,
men den må ha forsvunnet med aviser eller noe, for den er sporløst borte.
Må nok låne koften en gang til og ta nye mål ;o)


1 kommentar:

  1. Så veldig godt ser ut første prosjekt. Lykke til og glede med strikke.
    FLORA garnet fra Drops jeg kjenner ikke. Deilig fargen.
    Spennende å se første ferdig... ha riktig god uke.
    Klem fra Viola

    SvarSlett