søndag 1. april 2018

GAAA lapp nummer 5


Lapp nummer 5 er ferdig :o)

Min plan var å strikke en lapp pr. mnd. med start 1. januar.
Her er den femte lappen, og det blir en liten GAAA-pause tenker jeg :o)
men jeg har en til på pinnene



Denne lappen ble litt lang synes jeg,
men satser på at det meste ordner seg i sammensyingen,
for lappene er ganske elastiske.

Så har jeg altså strikket 1/4 av lappene :o)
Det har ingen hast med dette, og jeg hygger meg med mange andre
ting i mellomtiden :)

Lappen er fotografert oppå en krepseteine på hytta!
Det minner meg på at jeg kan begynne å glede meg til krepsesesongen.
Det er en av sommerens store høydepunkter,
lunken nykokt sjøkreps med loff og majones!

Enkelt og "innmari" godt :)

2 kommentarer:

  1. Fin lapp! Mye arbeid på den ser jeg, men det lønner seg i lengden. Så lurt å ta dette som et prosjekt over tid.
    Jeg er straks klar for påskas siste skitur, men med all den snøen vi har i år, blir det nok mange fine skiturer utover våren.

    Klem

    SvarSlett
  2. Krepseteine som bakgrunn.. Det var jo kreativt. Luen din i forrige innlegg var nydelig. Hilsen Inger Johanne

    SvarSlett