tirsdag 5. juni 2012

Byttehandel

Det er alltid spennende med en byttehandel!
Ullhedina, som for tiden befinner seg i Stavanger,
hadde forelsket seg i DISSE. Men de pulsvantene
hadde jeg jo gitt bort til julegaver, og mere av det skinnet
hadde jeg ikke. Nå har jeg tatt sjansen på at hun kan godta
en annerledes skinnfarge.


Før jeg kom igang med sømmen, hadde hun sendt meg et nydelig sjal.


Garnet er superbløtt, og mønsteret er lekkert. Har faktisk kjøpt det mønsteret selv
Nå slipper jeg å strikke det! En kjempefin lue var det også med, og den var faktisk
ganske kledelig på. Jeg er ikke den som går mest med luer akkurat, men denne
tror jeg kommer til å bli brukt! Rødfargen er julete og fin.


Som om ikke dette var nok, så "slang hun med" et par sokker.
Nydelig mønster på disse også!


Det ser ut som om de er tofargede, men det er bare lyset som falt slik


Her er pulsvantene jeg sendte.
Klippet og trykket et par til meg selv også, men de er ikke ferdige enda.


Et par pulsvanter i skinn synes jeg nok var betaling i minste laget.

Jeg driver et lite skiltverksted hvor jeg bl.a. lager noen moderne
dørskilt i stål og plexiglass, så jeg fikk vite hva det skulle stå på skiltet,
 laget det og sendte til Stavanger.
Kanskje jeg skal ta noen bilder og drive litt reklame for disse
ved en senere anledning.




3 kommentarer:

  1. Fine pulsvamer i skinn.Takk for fin kommentar på bloggen min.Det er fint med åpen skinn pose så en kan bruke det mere. Sydde en åpen til barnebarnet og med knytte bånd. Men måtte sy igjen da bena stakk ut på siden mellom knyttinga.Ekte skinn poser er bra for barna.

    SvarSlett
  2. Slike byttehandler er veldig lure. Har vore med på eit par eg og. Flotte ting du fikk da. Herlige dei pulsvantane der. Du burde reklamere for dørskilta dine ja, med å vise dem frem. Får ikkje solgt noko, så lenge ingen veit att du lager det. ha ein flott dag

    SvarSlett
  3. Jeg har de pulsene liggende fremme jeg i tilfelle det skulle bli skikkelig kaldt en dag og jeg kunne ha de på meg. De er GRISELEKRE!
    Klart du burde reklamere for skiltene dine. JEg burde jo ha tenkt på det selv og lagt det ut på bloggen min. Når jeg nå bare får tatt meg sammen og blogget litt så skal jeg gjøre det. Det bare skorter så utrolig på skriveevnen for tiden.

    Håper i hvertfall at du får en herlig helg.

    SvarSlett