lørdag 10. januar 2015

Ei hand å holde i

Så ble de ferdige, disse pulsvantene :) som jeg nå har strikket for andre gang.


HER kan du se de forrige jeg strikkert, men jeg har dessverre mistet dem :(
Jeg skal passe på de nye som en smed, for det er litt jobb å strikke dem.


Jeg liker spesiellt godt denne latviske fletten som det er flere av på hver vante,
tilogmed rundt tommelen! De er sene å strikke, men veldig dekorative.


De nye ble litt mørkere enn de gamle.
Jeg brukte garn jeg hadde på lager.

Oppskriften har jeg kjøpt for lenge siden hos Randi Design.
Jeg har strikket dem i Tynn alpakka på pinne 2,5




3 kommentarer:

  1. Så nydelege, og så synd at du mista eit par.

    SvarSlett
  2. Så veldig fint :-)) herlig mønsteret og jeg liker latviske fletten.
    Tusen takk for ravelry-Link. Jeg kjøper.
    Ønsker deg en riktig fin uke.
    Klem fra Viola

    SvarSlett