fredag 8. mars 2013

Det blir en bunad!

Nå er nok snart besøkerene mine lei av å se fremgangen på bunaden jeg broderer,
men jeg har ikke så veldig mye annet å bidra med for tiden.
Kanskje dukker det opp noe småtteri innimellom.

Nå er hele livdelen ferdig brodert, så det blir nok bunad til 17 mai.


Innimellom har jeg nesten tvilt litt på det, broderingen tar sin tid.
men nå ser jeg jo at jeg skal rekke det fint ;o)


Det som står igjen er den siste halve stakkedelen, men den er straks halvferdig den også,
og når den er ferdig kan jeg sy det hele sammen,
det gleder jeg meg veldig til!

Så broderer og syr jeg luen helt til slutt ;o)

3 kommentarer:

  1. Vi vil gjerne se bundadsframgangen :-) Imponert! Det blir veldig fint.

    SvarSlett
  2. du er jammen flink. den blir knallfin. Klart vi vil sjå fremgangen på bunaden, skulle bare mangle. Gleder emg til neste kapitel. Ha ei fin helg

    SvarSlett
  3. Så nydeleg. Du broderar så fint og nøyaktig. Det blir ein vakker bunad :) God helg.

    SvarSlett