fredag 24. april 2015

Flere skitt fiske-sokker

Jeg har nettopp strikket ferdig et par "skitt fiske" sokker til.


Denne gang er de strikket i Silja på pinne nummer 3
De er veldig lik sokkene jeg strikket for noen uker siden.


Lot fletten gå litt utover tærne, og avsluttet den motsatt vei.
Masket sammen på tåen når jeg hadde ca 20 masker igjen.

Det er best å ta de på på riktig fot ;)


Disse sokkene skal jeg gi bort til vår snille hyttenabo.
Han kommer rett som det er innom med fisk, kreps,
reker og tilogmed hummer kom han med en jul!

Det ble ca. 2 meter igjen av det lysegrå garnet på hver fot,
det får følge med som stoppegarn :)

Hvitveisen blomster så vakkert denne ekstra tidlige våren her på østlandet.


Aldri har jeg sett så mye hvitveis, det ser ut som det har kommet snø her!


2 kommentarer:

  1. Flotte sokker! Jeg liker så godt mønsteret i dette paret:)

    SvarSlett
  2. Så flotte dei var, og så fin gave til ein snill nabo :)

    SvarSlett