lørdag 4. april 2015

Flere sokker

Rett som det er begynner jeg på et par sokker.
Det er slikt man nesten kan gjøre i blinde, 2 rett, 2 vrang...
...og jeg liker å strikke med "magic loop". Jeg synes det er raskere,
og jeg unngår striper som det har lett for å bli mellom pinnene.


Veldig kjekt som syklubb ellr bilstrikketøy som passasjer
hvis jeg ikke har noe annet enkelt på pinnene.


Og så resulterer det jo i at det innimellom blir noen resultater.
Jeg liker nok best å strikke sokker med mønster på en eller annen måte,
men selvstripende garn får duge en gang i blant.


De ble nesten like også ;)
Garnet er Opal, og det er mer igjen på 100grams nøstet.
Strikket på pinne 2,5

1 kommentar:

  1. Denne bloggen har jeg vært innom for første gang i dag. Og så utrolig mye flott du lager, både i skinn, søm og strikk. Jeg er virkelig imponert! Det er så flott å se ordentlig håndverk som dette. Takk for at du deler gjennom bloggen din!

    SvarSlett