mandag 1. februar 2016

Dompapper i hagen

Så herlig med dompapper i hagen :)


De er mer enn velkomne :)
Det er dessverre bare kjøttmeisvottene som har blitt dompappvotter.


Måtte strikke et par med rødt også, men jeg syntes at 
kjøttmeisene ble finest. Her broderte jeg inn litt grått, det ble litt for mye rødt synes jeg


På disse vottene la jeg til 4 masker etter mansjetten.
Strikket dem på pinne nr 3, så ble de noe større enn kjøttmeisvottene.


Vottene tovet jeg litt for hånd, har så dårlig erfaring med maskintoving.
De er strikket i Pt2 og Rauma Gammelserie,
og at de passer til Idas storesøster er jeg sikker på :)

Til slutt har de fått navnelapper også :) og vottepar nummer 4 i år er ferdige.



1 kommentar:

  1. Så mange fine votter du har strikket, de under her var nydelige og disse med fugler var bare herlige :)

    SvarSlett