tirsdag 9. februar 2016

RYDDING I "LAGERET"

Nå som jeg har blitt halvveis pensjonist
har jeg bestemt meg for å rydde på hobbyrommet i ledige stunder.

Ble så inspirert på en blogg her om dagen, og så jo snurten av det på frokost-tv også.
Jeg har sydd mye i min tid, gikk på "kjole og draktsømlinje" på yrkeskolen i min ungdom.
Sydde klær til barna og meg selv pluss litt lappeteknikk,
nå syr jeg litt til barnebarna og litt til huset.

Stoffrestelageret er stort, men nå er jeg godt igang med ryddingen.
Herlig å få orden, for det liker jeg!


Det blir jo så fint, og veldig oversiktlig. At jeg ikke har tenkt på det før, for på denne måten
ser jeg jo hva jeg har, og jeg trenger ikke å rote rundt for å finne det jeg leter etter.
Laget meg en pappmal, så blir restene sånn nogenlunde like :)


Det tar litt tid, stryker jo litt på noe av det også,
men jeg tror at jeg nå rydder en gang for alle!

Plastkassene hadde jeg med stoffer i fra før.
De er kjøpt på IKEA, trenger kanskje noen flere etter hvert.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar