torsdag 15. mai 2014

Hjemme igjen fra miniferien

Nå har jeg kommet hjem fra min lille ferietur.
Reisen gikk til San Sebastian med noen gode venninner.


En koselig Spansk by i Baskerland


Trange gater til å gå seg bort i, i gamlebyen.


Artige dekorerte porter.


Man må ha øynene med seg og ikke glemme å se opp


Det så deilig ut…men...


Ukjente vikinger på vei ut mot bølgene.
Jeg tipper at vannet var kaldt, for det tar nok sin tid å varme opp vannet
med hele Biskaiabukta utenfor.


Den største av de to flotte strendene, her badet noen få, 
på den andre holdt surferne til.

Jeg ble fasinert av bølgene, det ble veldig mange bilder av dem
fra en av balkongene i leiligheten vi leide.


Noen tøffinger i kajakk surfet på bølgene.
Moloen var sikkert blitt ødelagt i en storm,


for det var reparasjonsarbeider på gang.




Deilig med is ute i sola en av dagene.


Den siste  kvelden på restaurant LA MURALLA. Den har en stjerne i Michelinguiden.
 En tre-retters god middag inklusive ett glass vin kostet bare 27 euro!
Mon tro hva noe tilsvarende koster i Oslo?!


Vel hjemme igjen var det full blomstring i hagen, 
men det får jeg vise en annen dag :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar