tirsdag 11. oktober 2016

Mange ting på gang

Etter å ha heklet grytekluter i fleng, hadde jeg liksom ikke noe å gjøre,
halvferdige ting ble gjort ferdig, både bursdag og julegaver.
Ufo-kurven var tom!!! Slikt går jo ikke an ;)

Det var veldig fort gjort å gjøre noe med det ;) for jeg har jo "litt" garn på lager


...og vips hadde jeg 5 nye prosjekter på gang!


Noe er restegarnsprosjekter, så de får bli i de fargene jeg har :)


og noe med nyinnkjøpt garn.
Artig hælfelling på disse sokkene, fra boka:
SOKKER- strikking hele året, av Bitta Mikkelborg.
Litt endring har jeg gjort, skal presentere dem bedre senere, når de er gitt bort.

Gryteklutene skal jeg også fotografere senere.
Forhåpentligvis er det den siste (sjette) uka med krykker i denne omgang nå.
Etter å ha "kastet" dem håper jeg at livet blir mye lettere!

Må vise denne flotte planten jeg fikk av en av sønnene mine
 i mai etter at jeg hadde falt.


Den blomstrer og blomstrer.
Nå har jeg tatt den inn, for frost tåler den sikkert ikke.
Det hadde vært artig om det går an å overvintre den i vinduskarmen.

Kanskje er det noen som kjenner denne og har erfaringer?
På etiketten står det: Sundavillea, nå er den er 80 cm høy,
og blomstene er mellom 8 og 10 cm i diameter.



4 kommentarer:

  1. Så gøy å ha tømt kurven og fylt den opp att. Det skal eg også gjøre. Eg må bare skaffe meg garn eg da. Men det får eg jgort nermere helgen er planen.
    Så kjekt det blir å kaste krykkene.No håper eg at du blir fort god att. Det er vel litt opptrening på gang etterpå. Trneger det når muskelen har fått forfalt slik lenge. Håper det går fort. Klem herfra

    SvarSlett
  2. Har du hørt slikt - ingen ufoer? Bra du fikk ordnet opp i det:-)
    En fantastisk blomst, har aldri sett en lignende. Får håpe du får nyte den enda en stund til.
    Ha ei fortsatt fin uke

    SvarSlett
  3. Ohhh jaaa jeg har også noen prosjekter på gang. Nå jeg strikke flettermønster, det blir en jul
    gave. Et sjal ligger og en genser :-))) Og masse prosjekter i hodet :-))
    Super fint ser ut jakken mønsteret og fargene. Ha riktig god helg. Klem fra Viola

    SvarSlett
  4. Heldigvis skal det ikke så mye til før det dukker opp noen nye ufoer😉. Så mye fint du har startet på😊

    SvarSlett