mandag 11. november 2013

Jeg vever

En kveld i uka, noen ganger to, vever jeg i Bærum Husflidsforening.
Det blir ingen stor produksjon, men noe skjer det jo.


Det går i filleryer, ikke at jeg har så mye bruk for dem, men det er morsomt å holde på med.
Denne ser kanskje litt kjedelig ut, men det skjer saker og ting etter hvert.


Hundrevis av bittesmå filler bruker jeg til en slags teppeknytingseffekt


Det tar sin tid, men jeg håper det kan bli brukbart når det er ferdig.
Jeg har aldri vært tilhenger av hurtigprosjekter, ting må liksom ta litt tid å lage.

Bare helt "plain" fillevryeving blir liksom litt for enkelt :o)
Det skal broderes litt inn her når den er tatt ned av veven, men det skjer ikke med det første.
Det vil nok følge en fortsettelse etter hvert...


3 kommentarer:

  1. Så spennande og fint, og ikkje minst, kjekt :)

    SvarSlett
  2. Så spennende dette ser ut! Har aldri sett maken.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Dette så artig ut, legg gjerne ut bilde når du er ferdig. Hvordan knyter du fillene?

    SvarSlett