mandag 4. november 2013

Vevegaver

Det er sjelden kost for meg å få noe som andre har laget,
men nå har det skjedd!


De ser virkelig helt bortekjøpt og fabrikkvevet ut.
To helt lekre håndklær.


Ett flott mønstret håndhådkle og ett glasshåndkle med striper.
Rett og slett nydelig og HÅNDVEVET!

Det vanket flere hyggelige gaver, bare fordi jeg hadde invitert
med meg noen "vevekjerringer" på hyggetur på hytta ;)


En koselig liten heklet kurv, og diverse gode oljer og edikk.
Heldige meg, jeg må bare takke for en hyggelig helg.




4 kommentarer:

  1. Ja virkelig fantastiske vevearbeid og kurv du fikk. Så fin mønsteret har håndkle... herlig.
    Sikker var helgen hyggelig og morsom for dere :-) Ha en fin uke. Klem fra Viola.

    SvarSlett
  2. Oj, ja, det var flotte gaver! Men det var sikkert fordi du fortjente det! :-))

    Ha en flott uke!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  3. Lækre gaver at få du er så heldig!

    SvarSlett
  4. Å, så flotte gåver, og mykje arbeid som ligg bak :) Og du har heilt sikkert fortjent dei.

    SvarSlett