onsdag 12. august 2015

Hytteliv

HEI :) her er jeg tilbake, her kommer en liten hytterapport:

Tre hele uker til ende!
Jeg fotograferte visst ikke så mye denne ferien ;)


"Alle" klaget på været, men det var faktisk slik også. "Midtfjords"
på makrellfiske, jeg elsker å fiske :)


7 flotte makreller ble det, vi klarte ikke å spise opp alt.


Det var fint vær til å sy litt i skinn også ;)
Et par små resteskinnsvotter i babystørrelse.


Tre forskjellige skinnfarger, her er oversiden.
Alt er sydd for hånd, det er mange sting!


Det ble et par i barnestørrelse også, til en 10-åring omtrent.
Jeg har ingen mottakere for disse, og venter med dekoren.


Måtte skjøte den ene votten litt for å få utnyttet skinnrestene.


Kanskje selger jeg dem... de er supervarme!
...og myke, nesten som denne katten


som var på sommerferie hos meg, og stortivdes på Hvaler.


Kan jeg få komme inn etter 2 dager på "vift" ;)


Da var det godt å slappe av!

Du slipper ikke unna en fantastisk solnedgang.


Det ble produsert mere håndarbeid også, vent og se ;)



3 kommentarer:

  1. Flotte votter, tenker meg at de er skikkelig varme, ja.:-)
    Gleder meg til å se resten av det du har laget.

    SvarSlett
  2. hei. du har kost deg og utnytta ferien skjønner eg. Det har ikkje vore ein stor sommer noen steder. Men østafor har eg da inntrykk av at dere ahr sluppe litt lettere unna enn oss. Flotte votter. Dei får nok nok heilt klart solgt. Venter i spenning på kva du ahr strikka eller sydd i sommer også. HA ein fin dag.

    SvarSlett
  3. Takk for deilige feriebilder... så veldig fint... kos deg fortsatt.
    Herlig har du laget skinnvottene... koselig og varm.
    Vi har herlige dager nå med masse sol og varm været, gleder oss og tar mye turer til svimme.
    Sommerklem sender Viola

    SvarSlett