søndag 17. januar 2016

Votter og atter votter

Det er moro å strikke votter synes jeg.


Disse begynte jeg på lenge før jul.
Jeg er på hytta og har glemt et garnnøste hjemme til et annet prosjekt.

Men man har da ikke bare med seg et strikketøy!
Optimismen er stor, så det er med et par andre påbegynte i strikkekurven også


Så da kommer jeg litt videre på disse.
Det er SNØHVIT fra Eventyrvotteboka,  jeg har lagt til en Latvisk flette,
og vottene blir langt fra snøhvite.

Koser meg inne med strikketøyet og nyter den skiftende utsikten.




Nå har sola fått overtaket, så det blir nok en liten tur på meg med kameraet også :)


Med mange fine motiver underveis.


Jeg blir aldri lei, og finner stadig nye motiver på øya mi :)


4 kommentarer:

  1. Hvor ser det flot ud der hvor du er og dine vanter bliver fine!

    SvarSlett
  2. Ahhhh... deilige natur... så fantastiske bilder du tok. Tusen takk. Gleder meg å se.
    Votter blir fint med Latvisk flette. Jeg lærte også.
    God søndagskveld og fin uke. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  3. Hej, det er en fin blog du har, men jeg kan ikke rigtigt finde dine kontaktoplysninger på bloggen. Er det muligt for dig at sende en mail til blog@woolspire.com? Det drejer sig om muligt sammenarbejde.

    Med venlig hilsen
    Casper.

    SvarSlett
  4. Casper: Du kan skrive til meg om hva det gjelder her i kommentarfeltet og oppgi din mailadresse, så skal jeg vurdere å svare deg pr. mail :)

    SvarSlett