lørdag 12. mars 2016

Gammeldagse kleshengere

Jeg trodde jeg hadde glemt å ta bilde av alle kleshengerene før jeg ga dem bort!


En svigerdatter ønsket seg slike, det var artig å prøve seg.

Det er sikkert 50 år siden disse var vanlige i de tusen hjem.


Fant et par varianter et eller annet sted på nettet (husker ikke hvor)


Jeg er ikke noe god på å lage mange like av en ting, men her ble faktisk tre av dem like:)
 Kanskje hekler jeg noen til hvis jeg skulle bli arbeidsledig!
Den som lever får se...

4 kommentarer:

  1. Super :-))) Nei, jeg strikker lue ikke ... snart jeg presentere.
    Gleder meg å se Oslo igjen. Sur ute... riktig for strikke og TV.
    Så vakker norsk damer i går.
    Ha riktig god helg. Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. De er så flotte, har en eller to selv. God helg

    SvarSlett
  3. Dette var barndomsminne, dekorative kleshengere.

    SvarSlett
  4. Så fine, har slike på listen min.
    Arvet noen etter mormor og synes de er så praktiske. Tøyet sklir ikke så fort av :)

    SvarSlett