mandag 28. mars 2016

Sokker nok en gang og Hvalerpåsken 2016

Hyttepåsken går mot slutten.
Det har ikke blitt strikket så mye som jeg hadde ønsket meg,
men et par restegarnsokker i Sterk er så godt som ferdige.


Jeg bruker stadig noen border fra DETTE sokkemønsteret


Det var visst ingen stoppenål på hytta, så trådfestingen må pent vente.
Jeg sliter med en vond arm, heldigvis den venstre, så jeg må kanskje ta en strikkepause...
Det er vanskelig, har visst blitt strikkeavhengig tror jeg,
og har flere ting på gang ;)


Mens jeg prøver å ta en pause, syr jeg på et lite medbragt stitchery,
noe må man jo ha i hendene!


Motivet er veldig lite, så det kan kanskje bli ferdig før jeg reiser hjem igjen :)

Det har blitt noen fine turer denne påsken, både med og uten barnebarn.


Fra stranda i Guttormsvauen, Hvaler



Fra stranda på Storesand hvor noen har bygget en "hytte"  av ilanddrevet skrot.


Svaneunderholdning på Storesand




Så kom havtåka inn i fiskehavna i Utgårdskilen


Lysekrona på hytta med påskepynt


I krukken på trappa blomstrer nok påskeliljene en god stund til :)


1 kommentar:

  1. Takk for hyggelige bilder fra påsketuren. Ja sååå koselig på hyttetur m!!ed deilig landskap.
    I morges vi fikk snø... april... selv om værmelding sier solen og varm kommer helgen :-)) Vi vil se! Flotte restegarnsokker har du strikket, herlig mønsteret. Ha takk for LINK jeg liker mønsteret og gleder meg. Førsteaprilhilsen fra Viola

    SvarSlett