søndag 8. april 2018

BLÅBÆRBODY

Det er hyggelig å strikke små babyplagg, og jeg strikker gjerne etter ønske
fra den kommende tre-barns-mammaen :) så får hun noe hun liker.

Her er jeg godt igang med en blåbærbody.
Det er så mange fine oppskrifter fra "Knitting for Olive"


Jeg synes denne lille bodyen var veldig søt, den ville jeg gjerne strikke. 
Bodyen er strikket i et KNITTING FOR OLIVE-garn.
Bomull og merino på pinne nr. 3


Det var spennende om det ville bli nok garn.
Jeg hadde bare ett 50 grams nøste av dette garnet,
men det ble faktisk noen meter igjen.


Ikke så spennende farge, natur, men nøytral og grei :)

3 kommentarer:

  1. Nydelig, liten body! Klart mamma må bli glad for denne. Nesten utrolig at det gikk så lite garn. Artig med babystrikk!

    Klem

    SvarSlett
  2. Du, altså.. Den var kjempenydelig. Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett
  3. Kjempesøt - også med et 50-grams nøste??!

    SvarSlett