mandag 2. januar 2012

Julegavesokker

Enten det er jul eller gebursdag, vil jeg gjerne spe på
med noe hjemmelaget.
Sokker har man jo alltid bruk for, men hvor
spennende bilde går det an å ta av et par sokker?


Sokkene ble riktig fine de, det er skjeve sokker med mønster
fra Tone M. Garnet er tynt, kjøpt på nettet et eller annet sted,
 brukte pinne nr. 2,5 og størrelsen ligger sånn rundt 32 tenker jeg,
men jeg hadde ingen tilgjengelig fot å prøve dem på. Så jeg måtte
skjære ut en fot av en plate i en passende størrelse for å få tatt dette bildet.

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Vi i LHL, Landsforeningen for hjerte- og lungesyke skal kjøre en aktivitet vi kaller hjertestrikk i vinter.

    Vi ønsker å komme i kontakt med strikkinteresserte og strikkebloggere for å informere mer.

    Snd meg gjerne en e-post for å få mer info: Jarle.heitmann@lhl.no


    Med hjertelig hilsen

    Jarle Heitmann
    Kampanjesjef, LHL

    SvarSlett
  2. Hei og godt nyttår :)
    Lenge sidan sist eg var på bloggrunde, så her var mykje nytt og fint sidan sist :))

    SvarSlett